piątek, 20 kwietnia 2012

Pomysł na weekend

Jeśli nie macie jeszcze planów na weekend, wybierzcie się koniecznie do kina. Od paru dni  grają jedną z najbardziej kasowych komedii w historii francuskiego kina "Intouchables", czyli "Nietykalni". O tym filmie pisałam już kilka miesięcy temu. Krótka recenzja TUTAJ


A tutaj muzyka z filmu wyselekcjonowana przez Anię. Miłego słuchania!

PS. Film był nominowany do Cesarów. Omar Sy otrzymał nagrodę dla najlepszego aktora pierwszoplanowego. Trochę się zdziwiłam, bo Francois Cluzet naprawdę stworzył ciekawą kreację, a Omar znany jest z tego, że potrafi rozśmieszyć każdego. Ale z jury się nie dyskutuje ;)  

9 komentarzy:

  1. Wszystkim z całego serca polecam ten film :) w poprzednią sobotę wybraliśmy się z Mężem (o dziwo to on pierwszy zaproponował ten film- wiedząc, że jest francuski ;) ) i oboje się świetnie bawiliśmy. Sala kinowa była pełna a po zakończeniu seansu nie słyszałam żadnych negatywnych wypowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba czytasz mi w myślach, właśnie siadłam do kompa w poszukiwaniu filmu na dziś wieczór. Widzę pełno pozytywnych komentarzy na temat tego filmu więc trzeba obejrzeć :) dziękuję za skrócenie poszukiwań !

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie to jest jeden z niewielu filmów, który można polecić każdemu! Jeśli ktoś wyjdzie z kina niezadowolony, to zwrócę za bilet ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. POLECAM!!! Jedyny dramat ktory rozbawil mnie do lez lepiej niz niektore komedie!!! Wiec jeszcze raz dziekuje za ta telepatie :p film ktory naprawde warto obejrzec!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się ucieszyłam, że ten film trafił do polskich kin :) W końcu mogę polecić moim rodzicom seans, z którego nie wyjdą zniesmaczeni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obejrzałam ten film, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń