niedziela, 9 grudnia 2012

Miss France 2013

Wczoraj wybrano Miss France 2013. Została nią 19letnia Miss Bourgogne - Marine Lorphelin. Tutaj znajdziecie krótkie video, w którym przyszła Miss przedstawia swoją osobę. Podoba Wam się? 

l'élection de Miss France - wybory Miss Francji
la Miss France -  Miss Francji
la première dauphine - pierwsza Wice Miss 








Jeśli macie ochotę poczytać, o tym jak wyglądają wybory Miss we Francji, odsyłam Was do 20 numeru Français Présent (październik- listopad). Znajdziecie tam ciekawy artykuł na ten temat. 

9 komentarzy:

  1. jak na razie najbardziej mi się podoba Miss France 2011 Laury Thilleman

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, nie da się tego video zobaczyć z Polski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie. Jest to oficjalna strona, która pewnie nie działa za granicą, oprócz krajów francuskojęzycznych.

      Usuń
  3. oglądałam, ale może tylko godzinę
    strasznie to przeciągali :) 4h to za długo jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle nie oglądałam. Dopiero znajomi mi przypomnieli, że jest już po wyborach. Faktycznie 4 godziny to zdecydowanie za długo!

      Usuń
  4. Hej, hej!
    Wiesz może co znaczy "Garde la en placard"? Od wczoraj próbuję się dowiedzieć, ale albo nie chcą mi powiedzieć albo nie wiedzą. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam Twój wpis i też się nad tym zastanawiałam. Pytałam Ch., ale on nie widzi żadnego ukrytego sensu. Obstawiam więc, że chodził o to, że taka z Ciebie fajna dziewczyna, że trzeba Cię trzymać w szafie pod kluczem, żeby przez przypadek ktoś Cię mu nie podkradł. :)

      Usuń
    2. Wymusiłam już odpowiedź na Fabianie. ;) I faktycznie to jest to. Wymusiłam też odpowiedź dlaczego nie chciał mi powiedzieć na początku. ;) I byłam mile zaskoczona. :)

      Usuń