środa, 9 lipca 2014

Sous les jupes des filles - recenzja

Jak tylko zobaczyłam zwiastun, postanowiłam zobaczyć ten film. Komedia o kobietach i w dodatku z bardzo dobrą obsadą (Isabelle Adjani, Vanessa Paradis, Audrey Fleurot, Laetitia Casta, Sylvie Testud, Géraldine Nakache, etc.), stwierdziłam pourquoi pas? 

11 kobiet w różnym wieku i o różnych temperamentach. 11 różnych historii. Wśród bohaterek znalazły się matki, żony, kochanki, kobiety sukcesu, kury domowe, kobiety samotne, niespełnione, odwążne, wyzwolone, walczące o swoje, lubiące szczerze rozmawiać o seksie :) Jeśli lubicie serial "Sex w wielkim mieście", to ta komedia na pewno przypadnie Wam do gustu. W polskich kinach od września 2014. Polski tytuł : Spódnice w górę! Moja ocena filmu : 7,5 / 10.




Na uwagę zasługuje również muzyka Imany, o której pisałam już wcześniej TUTAJ.




PS Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu niektórzy rodzice przyszli na ten film ze swoimi pociechami (yyyy??) Na początku nawet pomyślałam, że musiałam pomylić sale, ponieważ dzieci, które siedziały obok mnie, nie miały więcej niż 9 lat! Już "widzę" te poważne rozmowy po powrocie do domu : Maman, c'est quoi l'orgasme? Papa, c'est quoi le cunnilingus? ;)  

Temat pokrewny:
Komedie na lato 2014 

6 komentarzy:

  1. W takim razie czekamy na film w Polsce:-) swiety blog :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam na planie tego filmu, już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno, zdradź nam, co tam w ogóle robiłaś i jak było? :D:D

      Usuń
  3. Ja również czekam na film dostępny w Polsce :) Zapowiada się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że u nas dopiero we wrześniu będzie- teraz więcej czasu na wypady do kina :) Na pewno obejrzę- dzięki za cynk!

    OdpowiedzUsuń
  5. mało ćwiczen w Francuski w praktyce

    OdpowiedzUsuń