piątek, 15 lutego 2013

Mur des "je t'aime"

Jest takie miejsce w Paryżu, a dokładnie w dzielnicy Montmartre, gdzie można wyznać sobie miłość w 280 językach!  Jest to le Mur des "Je t'aime", czyli Ściana "Kocham Cię". Idealne miejsce na romantyczny spacer, nie tylko w Walentynki ;)

Źródło : http://thefrencheye.blogspot.fr/2010/10/love-wall-of-paris.html


Źródło : Internet

Zapraszam na oficjalną stronę tego miejsca, gdzie można zapoznać się z genezą powstania "ściany miłości" oraz odbyć wirtualną podróż w to miejsce. Wystarczy kliknąć TUTAJ

Tematy pokrewne :


7 komentarzy:

  1. Przez tyle lat w Paryżu, jakoś nie trafiłam na to miejsce, szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie pytanie tak a propos miłości. Czasownik aimer oznacza i lubić i kochać czy Francuzi mają jakiś inny czasownik na lubienie? Dziwi mnie to, bo przecież lubić a kochać to niemała różnica.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo proszę :) Tyle razy przechodziłam koło Abbesses, a tam nigdy nie zajrzałam :) Będę musiała kiedyś tam zawędrować z aparatem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nawet zdjęcie pod tą tablicą, gdy próbuję podskoczyć i wskazać ręką polski napis :) Wygląda to trochę pociesznie, a trochę pokracznie :P Trafiliśmy na to miejsce zupełnie przypadkiem podczas spaceru, bo o ile się nie mylę, to w przewodniku nie było o tym ani słowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby nic, a jednak.
    Pomysł bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe miejsca, które mam nadzieje zobaczę. W ogóle rozmarzyłam się na dobre Justysiu... Zazdroszczę Ci że tam mieszkasz.

    OdpowiedzUsuń