wtorek, 22 września 2015

Ucz się z nami słówek!

Na pewno zważyliście, że od pewnego czasu trąbię na lewo i prawo o aplikacji do nauki słówek - Quizlet, której stałam się wielką fanką! Posiada ona wiele ciekawych funkcji, które szczegółowo opisałam TUTAJ. Postanowiłam używać jej do tworzenia list ze słówkami, które pojawiają się na blogu. Pomysł Wam się spodobał, bo do mojej klasy zapisało się już ponad 450 osób (mam nadzieję, że regularnie i efektywnie powtarzacie słownictwo - nie oszukujcie, bo sprawdzę :P). W międzyczasie wpadłam na szatański plan i zaprosiłam do współpracy 4 inne blogerki, które na pewno dobrze znacie :) 


W ten sposób możecie korzystać z 5 różnych klas, które oferują bardzo różnorodne słownictwo. Na pewno każdy z Was znajdzie coś dla siebie.

1. Blog o Francji (mój blog) : aby dołączyć, kliknij TUTAJ
2. Francais-mon-amour (blog Francais mon amour) : kliknij TUTAJ
3. Słówko na niedzielę (blog Madou en France) : kliknij TUTAJ
4. Francuska szkółka Niki (blog Francuskie i inne notatki Niki) : kliknij TUTAJ
5. Sobotnia Porcja Słówek (blog Love for France) : kliknij TUTAJ

Mimo że Quizlet jest po angielsku, poruszanie się po nim jest bardzo intuicyjne. W razie kłopotów, zajrzyjcie do instrukcji obsługi, którą specjalnie dla Was przygotowałam (oczywiście po polsku) lub piszcie do mnie.  

Żeby dołączyć do mojej klasy, należy poczekać na akceptację. Z reguły robię to w ciągu kilku godzin, więc jeszcze tego samego dnia sprawdźcie, czy macie dostęp.  Wpisy, z których słownictwo znajduje się na Quizlecie, oznaczone są dużą literą Q.

Kolejna porcja słówek w przygotowaniu, więc nie zwlekajcie ani minuty dłużej, tylko wstępujcie w nasze szeregi!

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Czujesz niedosyt?
Zajrzyj na Facebook, Youtube lub Quizlet :) 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4 komentarze:

  1. Albin Gierun To dzięki wam francuskim blogerkom odkryłem to fajne narzędzie do nauki. Nawet wykupiłem wersję premium na rok po przystępnej cenie. I już zwróciłem się dwa razy o jego ulepszenie. Czasami wymowa nie jest poprawna. Odkryłem, że tam gdzie robot przeliterowuje można wyeliminować to zawierając w cudzysłów ale to sprawia inne problemy, gdyż przy odpowiadaniu musisz też ująć cały wyraz w cudzysłów. Można to rozwiązać przez ujęcie polskiego wyrażenia w cudzysłów. Programiści obiecali to skorygować ale to zajmie trochę czasu. Zaproponowałem również opcję załadowania istniejącego pliku audio (np. można by użyć gotowe nagrania z bazy forvo.com). I tę opcję wprowadzą może już nie długo! Dziękuje za słówka. Ja zarobiłem słówka do całej książki Génial ze szwedzkimi odpowiednikami i wszyscy studenci szaleją z radości. Lubię opcję "spel" albo automatyczne odtwarzanie Flashcards.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po naszej stronie :)
      Ja nie mam problemu z literowaniem. Czy możesz napisać, kiedy dokładnie pojawia się ten problem?

      Usuń
  2. Justyno a gdzie podzialy sie linki do innych blogow??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest :) Trzeba najechać myszką na podlinkowane słowa, które są zaznaczone na niebiesko lub fioletowo :)

      Usuń