środa, 22 października 2014

Wtyczka Hola

Ostatnio na FB opublikowałam krótkie wideo, w którym francuski komentator sportowy komentuje zwycięstwo Polaków w meczu z Niemcami. Niestety z powodu ograniczeń licencyjnych materiał był niedostępny na terenie Polski... Moim czytelnicy nie mogli go obejrzeć :(

Na szczęście z pomocą przyszedł jeden z Czytelników (dziękuję Rafale!). Dzięki niemu odkryłam wtyczkę Hola, która maskuje adres IP, umożliwiając dostęp do zablokowanych terytorialnie stron internetowych :) 
 

Wtyczka jest darmowa, działa pod przeglądarką i jest bardzo łatwa do zainstalowania. Dzięki niej powinniście bez problemu oglądać francuską telewizję :) Wtyczkę można pobrać TUTAJ

Po jej zainstalowaniu otwieracie francuską stronę, która Was interesuje, włączacie wtyczkę i wybieracie kraj (w naszym wypadku Francję). I to wszystko :) 


Z racji, że mieszkam we Francji, sprawdziłam wtyczkę na polskich stronach z ograniczoną licencją i wszystko działało bez zarzutu. Dajcie proszę znać, czy wtyczka działa również u Was.

Linki do francuskich stron z programami telewizyjnymi i filmami znajdziecie TUTAJ

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Czujesz niedosyt?
Zajrzyj na Facebook, Youtube lub Quizlet :) 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

15 komentarzy:

  1. Ja używam już od dawna, ale w drugą stronę - by móc oglądać polskie programy ;) czasem (rzadko) zdarzają się jej gorsze dni, ale wystarczy uruchomić przeglądarkę ponownie i pięknie wszystko śmiga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madou. Ja jestem słaba w te klocki, więc jak tylko odkryję jakąś magiczną funkcję, to cieszę się jak dziecko ;)

      Usuń
    2. Przy odkryciu hola też się cieszyłam jak dziecko! :D

      Usuń
  2. dziekuje.czy jest to bezpieczne??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak. Testuję od kilku dni i jak na razie nic się nie stało. Nie złapałam żadnego wirusa. Ale odpowiedzialności wziąć nie mogę ;)

      Usuń
  3. wooooow! dzięki! kiedyś próbowałam w inny sposób podkraść nieco zagranicznych programów, niestety nie udało się. Jak tylko zobaczyłam Pani wpis, rzuciłam wszystko i ściągnęłam. Działa bez zarzutu! Mój Mąż /o zgrozo informatyk, twierdzący zawsze, że takich rzeczy to nie da się zrobić/ nie uwierzył jak mu napisałam;-) jeszcze raz dziękuje! Pozdrawiam z południa Francji:-) Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wtyczka. Dziękuję bardzo za to, że podzieliłaś się wiedzą :) Drżyj niemiecka telewizjo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie podobnie :D voxnow.de über alles!

      Usuń
  5. Przetestowałem na http://www.tfou.fr/
    Działa ;) Dziękuję.
    Mam nadzieje że na początku roku, wtyczka się przyda ;)
    Używam również ChrisPC Free Anonymous Proxy.

    Do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze programu do zapisywania na dysk, filmów wyświetlanych jako flash player. Używałem iWisoft Free Video Downloader, ale od pewnego czasu TF1 i francetvinfo zmieniło chyba zabezpieczenia i nie da rady zapisywać dzienników na dysk :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatkowo przetestowane na http://www.rtbf.be/ouftivi/
      Z początku nie chciało działać, ale zadziałało :)
      Na .rtbf.be/ouftivi/ akurat powtarzają moją ulubioną francuską serie animowaną.
      Ehh, wróciły wspomnienia i łezka się w oku zakręciła ;)
      Jeszcze raz dziękuję za wtyczkę.

      Usuń
    2. Oh nie znałam tej drugiej strony. Dzięki!

      Usuń
    3. Super, ze wkoncu mogę oksztalcic francuski poprzez oglądanie bajek, dziekuje!! :) Izka

      Usuń
  6. Cieszę się, że Hola hula ;) Chociaż raz będzie można pooglądać telewizję bez wyrzutów sumienia ;)

    OdpowiedzUsuń